فلزیاب پالسی

فلزیاب پالسی چیست و چگونه کار می کند؟ 

فلزیاب پالسی اهداف فلزی اغلب توسط پالس های مغناطیسی کار می کنند.

فلزیاب پالسی چیست : فلزیاب های PI حدود ۱۰۰ پالس در ثانیه ساطع می کنند، اما بسته به مدل می تواند کمتر یا بیشتر باشد. این انتقال ضربه کوتاه مدت باعث می‌شود که سیگنال‌های پاسخ نسبتا طولانی‌تری از یک هدف فلزی نسبت به هیچ هدفی بازگردند. این به عنوان نوعی اکو آشکارساز دیده می شود که منجر به هشدار صوتی می شود.

 

نکاتی که باید در مورد فلزیاب پالسی بدانید:

فلزیاب های پالسی معمولاً به عنوان آشکارسازهای چند فرکانس نیز شناخته می شوند. دقت شناسه هدف در مقایسه با آشکارساز VHF کاهش یافته یا وجود ندارد. مصرف انرژی کمتر از آشکارسازهای VLF، نیاز به باتری بیشتر و/یا تعویض مکرر باتری. بیشتر مستعد نویز خارجی (EMI) و تداخل است.

تصمیم خرید خود را بر چه اساسی باید قرار دهید؟

این نیز یک سوال دشوار است که بستگی به این دارد که شما در یک فلزیاب چه می خواهید و برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد.

اگر می خواهید در یافتن قطعات طلا بیشتر از یک سرگرمی سالی یک بار تخصص داشته باشید، و قیمت موضوع اصلی شما نیست، یک فلزیاب پالسی انتخاب بسیار خوبی است.

همچنین به یاد داشته باشید که اگر از این دستگاه مراقبت کنید، پس از استفاده، ارزش فروش مجدد خوبی خواهد داشت – فروش را در ebay یا سایت های دیگر بررسی کنید!

وقت خود را بر روی فناوری قدیمی یا قدیمی تلف نکنید – صرفه اقتصادی کاذب است.

اگر می خواهید گهگاهی از یک فلزیاب استفاده کنید که در سفر هستید تا به دنبال چند سکه یا یادگاری با جستجوی طلای عجیب و غریب بگردید، یک ردیاب VLF خوب یا یک PI Detector با محدوده قیمت پایین تر ممکن است برای شما مناسب باشد.

اگر یک آشکارساز ضد آب برای شکار ساحلی یا تشخیص زیر آب می خواهید، می توانید مدل هایی را نیز تهیه کنید که برای استفاده در زمین و زیر آب طراحی شده اند.

در مورد شکار طلا واقعاً بهترین نوع آشکارساز وجود ندارد. اما درک تفاوت‌های بین یک فلزیاب پالسی VLF و یک فلزیاب پالسی PI و سیم‌پیچ‌های آن‌ها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهترین آشکارساز برای استفاده کمک کند.

 

 

طلایاب ATX قدرتمندترین ردیاب طلای طبیعی با حساسیت بالا برای تشخیص ریزترین قطعات طلا در زیر زمین. طلایاب ATX از یک فناوری منحصربفرد القای پالس استفاده می‌کند که دقیق‌ترین و مطمئن‌ترین نتایج را با حساسیت طلای فوق‌العاده برای یافتن قطعات ریز طلا در تمام زمین‌های سخت به دست می‌دهد.

با این حال، GARRETT ATX یک دستگاه همه کاره است که می‌تواند برای بسیاری از اهداف و فعالیت‌های فلزیاب مانند جستجوی طلا، شکار آثار و تیراندازی سکه و غیره استفاده شود.

GARRETT ATX یک ماشین قوی است که به لطف طراحی قوی و ویژگی های پیشرفته، بهترین عملکرد را در اکثر زمین های سخت مانند زمین های سنگی و خاک های شنی به کاوشگر می دهد.

با ATX نیازی به تغییر حالت های جستجو برای افزایش تشخیص هدف خاص نیست زیرا دستگاه می تواند همه اهداف را به طور همزمان شناسایی کند. Garrett ATX با فناوری ردیابی زمین FAST TRACK ویژه برای تعادل خودکار زمین در زمین های مختلف مانند زمین معدنی و آب شور مهندسی شده است.

با استفاده از این فناوری، دستگاه به طور مداوم کانی سازی زمین را اندازه گیری می کند و سپس به طور خودکار خود را برای عملکرد بهینه بر اساس شرایط زمین تنظیم می کند.

فلزیاب پالسی

فلزیاب پالسی

فلزیاب لورنز Z2

orenz Deep Max Z2 یک فلزیاب جدید منتشر شده از Lorenz – آلمان است، این دستگاه بر اساس Lorenz Deep Max Z1 موفق ساخته شده است اما دارای ویژگی های جدید و عملکرد پیشرفته است.

Lorenz Z2 طراحی و توسعه یافته است تا ویژگی های جدید یا پیشرفته ای مانند حساسیت بالا، عمق بیشتر، عملکرد آسان و نتایج تشخیص دقیق تر را ارائه دهد.

لورنز دیپ مکس Z2 با در نظر گرفتن کاوشگران حرفه ای توسعه یافته است، زیرا می توان از آن برای انواع کاربردهای مرتبط با فلزیابی مانند گنج یابی و کشف اشیاء فلزی در میدان های جنگ تاریخی و کارهای دیگر استفاده کرد.

فناوری فلزیاب لورنز دیپ مکس Z2 بر پایه فناوری ویژه القای پالس به نام سیستم تعادل زمین پالس (Pulse GBS) است.

اصل این است که جریان در سیم پیچ های جستجو که از سیم پیچ های مسی عبور می کند، یک پالس مغناطیسی فشرده کوتاه منتشر می کند، آن پالس های مغناطیسی جریان های گردابی را در مواد رسانایی مانند اجسام فلزی تولید می کنند، به عنوان مثال یک سکه طلایی، جریان های گردابی در یک جسم فلزی نگه داشته می شوند و می میرند. پس از خاموش شدن پالس مغناطیسی ساطع شده توسط سیم پیچ جستجو، دور می شود.

به همین دلیل است که می‌توان آن جریان‌های گردابی را در طول فاز دریافت با تأخیر با استفاده از همان سیم پیچ جستجو که اکنون به عنوان سیم پیچ دریافت کننده عمل می‌کند، شناسایی کرد.

یک مدار الکترونیکی نسبتاً پیچیده برای تشخیص آن تغییرات کوچک ولتاژ ضروری است و باید آن سیگنال خاص را از تداخل دریافتی جدا کند. سیگنال باید تقویت شود تا یک مرحله صوتی با نوسانگر کنترل شده با ولتاژ (VCO) تقویت شود، که هنگامی که یک فلز در نزدیکی میدان جست‌وجو قرار می‌گیرد، سیگنال صوتی را از طریق هدفون یا بلندگوی داخلی منتشر می‌کند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *